62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 ♥

18/6

18. června 2017 v 22:04 | em.
-pití: voda, šťáva, minerálka, bílé víno

- mango, hroznové víno, kanadské borůvky
- čočka na kyselo (1 naběračka), 2x vejce
- grilovaná cuketa, čerstvá zelenina
- 2 rýžové chlebíčky s hummusem a rajčetem, banán
 

17/6

17. června 2017 v 14:17 | em.
Jak na tom jsem s váhou nemám tušení. Nenašla jsem odvahu postavit se na váhu. Snad ji v sobě brzo najdu a já zase pořádně zamakám. Nechci být jak koule do konce svýho pochybnýho života.
Dneska při obědě jsem se trochu chytla s mamkou. Nejsou schopný pochopit, že už je mi zle z toho masa, který cpou téměř do každýho jídla, protože táta by to jinak snad ani nejedl.
Před pěti lety jsem se stala vegetariánkou a po třech letech jsem se toho vzdala, hlavně díky bývalýmu příteli. Teď, po dvou letech pojídání mrtvol, jsem se k tomu rozhodla vrátit. K obědu jsem maso ještě měla, ale od teď ke tomu konec. A můžou se vztekat jak chtějí.

snídaně: 2 domácí vafle, broskvový jogurt, nektarinka, meruňka
oběd: kuřecí prso pečené v troubě, americké brambory
večeře: ?

12/6

12. června 2017 v 15:42 | em.
Neučím se, nehubnu, prokrastinuju. Ode dneška nová taktika - známka horší jak trojka = žádná večeře. Musím zamakat. Ve všem.
 


24/5

24. května 2017 v 20:21 | em.
snídaně: jogurt florian, hrst cornflakes, banán
oběd: mrkvový karbanátek, šťouchané brambory, ledový salát
svačina: emco ovesné sušenky, jablko
večeře: chléb, lyoner, sýr, jablko

- pití: monster, čaj, mléko voda
- pohyb: chůze, protahování

Na dnešek jsem spala čtyři hodiny. Vůbec nemám sílu něco dělat, natož cvičit. Včera jsem si dala malý kruhový trénink, a tak nemám výčitky. Od příštího týdne chci cvičit vždy pondělí, středa, pátek a v úterý a ve čtvrtek buď nic nebo jóga. Víkendy budou spontanní, buď něco dělat budu nebo ne.

V pondělí jsem se vážila. Není to tak dlouho, co jsem měla 61,7 kg a v pondělí jsem na váze měla 60,2. Mám z toho radost, motivuje mě to makat na sobě dál. Skvělý je, že co jím pravidelně, nemívám chutě. No a když už jo, zažene je čaj. Snad se bude dařit i dál.

19/5 - 21/5

21. května 2017 v 18:22 | em.
19/5

snídaně: bílý jogurt s ovesnými vločkami, banán
oběd: 1/2 uzeného tofu s rajčetem, jarní cibulkou a rýží
svačina: smoothie (jablko, mrkev, skořice, chia, voda)
večeře: žitno-slunečnicový chléb s ledovým salátem, šunkou a sýrem
večeře 2: dva knäckebroty s vajíčkem, jablko

- pití: 2l vody, karamelové nescafé (3v1)
- pohyb: ripped in 30 level 1

20/5

snídaně: mug cake s bílým jogurtem, lžička džemu, datlový sirup, jablko
svačina: hrnek polotučného mléka
oběd: polévka, kuřecí maso a ameické brambory (obojí pečené v troubě)
svačina: 1/2 trdelníku (byli jsme na pouti)
večeře: cereální kaiserka se šunkou, eidamem a rajčetem, oříšková tyčinka

- pití: voda, kofola, rybízový džus
- pohyb: chůze

21/5

snídně: borůvková oveská kaše s chia, banán
oběd: hrachová polévka
svačina: müsli tyčinka, káva s mlékem
večeře: clz. bulka s mortadelou, eidamem a ledovým salátem
večeře 2: brusinkové ovesné sušenky (emco), jablko

- pití: 0,4l rybízový džus, 1l voda

18/5

18. května 2017 v 16:12 | em.
To vedro venku je příšerný. Mám migrénu a skoro na jídlo ani nemám chuť. To jediný je na tom pozitivní. Nemám ale vůbec náladu se hýbat a to mě štve. Většinou po praxích přijdu domů a zalezu do postele. S jídlem je to jako na houpačce. Někdy jím víc, někdy míň. Piju teď hlavně šťávu, protože z vody mi je zle.
Dnes jsem si koupila sešit s kroužkovou vazbou (miluju tenhle typ sešitů) a začnu si zase poctivě každý den zapisovat jídelníčky. Někdy ani nezapnu počítač, takže nevím, jak pravidelně budu schopná přispívat sem, ale do sešitu všechno každý den zapíšu. Fakt totiž potřebuju zhubnout a to ideálně do 19. srpna, kdy má přítel narozeniny a já pro něj chci být krásná..

11/5

11. května 2017 v 16:29 | em.
Kazím to. Motivovaná jsem, nestačí to. Váha se stále hýbe mezi 60,7 - 61,1 kily.
Sakra. Chci na váze vidět alespoň 54. Byla bych pak opravdu spokojená.
Hladovky nebo přílišné omezování pro mě nemá smysl. Jen se pak další den přejím.
Jsem totálně vyohřelá. Nemám náladu na vůbec nic.
Nezvládám kreslit. Nezvládám psát. Nemůžu se soustředit na čtení..
Dneska jsem chtěla na brusle, ale přišla jsem domů a hned lehla do postele.

Zkusím se trochu vzchopit, přispívat sem častěji.
Snad se vám daří.

4/5

4. května 2017 v 15:10 | em.

S dneškem jsem spokojená. Doufám, že si to nezkazím a večer si dám opravdu jen tu polévku. Jak jste si asi všimli, pití nezapisuji. Piju jenom vodu, takže je to zbytečné. Stejně tak nezapisuji pohyb, protože nemám ve zvyku kcal odečítat. Akorát bych si to pak jen "kompenzovala" nějakým hnusem.

3/5

3. května 2017 v 16:21 | em.
snídaněbílý jogurt s rozinkami a cornflakes
obědkrajíc chleba se šunkou a eidamem, jablko
večeřegulášová polévka do hrnečku
pitívoda, cc zero
kcal celkem510 / 500-600

Opět se hlásím po delší době. Od posledního článku se toho moc nezměnilo, snad jen, že jsem přestala kouřit. Jak se mi to povedlo? Celkem ironicky. Byla jsem s kamarádkou pít a upřímně, nevypily jsme toho zrovna málo, jenže potom mě vytáhla ke kamarádovi, kterej si doma pěstuje trávu. Zahuili jsme, já byla totálně mimo a od toho dne jsem nebyla schopná vykouřit víc jak dvě cigarety za den a i to mi dalo zabrat, tak jsem toho nechala úplně.

S jídlem to ale ideál nebyl. Neměla jsem motivaci. I přes těch pár kilo navíc jsem se sebou celkem spokojená. Záhy se ale motivace objevila. Vím, že bych to měla všechno dělat kvůli sobě, ale to mě nemotivuje dostatečně. Proč tedy hubnu dál? Kvůli příteli. Může se vám to zdát jako hloupost, ale mně to dodává sílu a energii pokračovat. On je totiž ten typ, co si rozumí líp s holkama, no a všechny jeho kamarádky jsou drobný a hubený. Hádám, že chápete, kam tím mířím.. Ano, bojím se, že mě opustí kvůli nějaký, co bude vypadat líp jak já.

Sice mi tvrdí, že se mu moc hubený holky nelíbí a ať klidně hubnu, ale ať nejdu pod 56 kilo, že se mu líbí, že je mě "za co chytit", ale ten strach ve mně je. A moc dobře vím, že nezmizí, dokud si pro něj nebudu připadat dost dobrá. S tím, že jsem před 2 lety zhubla na svou aktuální váhu mi narostlo sebevědomí, ale evidetně ne dost. Nevěřím si, bojím se.. A Právě strach je mojí motivací, být lepší. Jo, asi to celý zní trochu hloupě, ale mě to smysl i naději dává. A to je nejdůležitější.

Co se jinak mého příjmu týče, chci ho držet kolem 500-600 kcal v týdnu a mezi 800-1000 kcal o víkendech (to jsou maximální hodnoty). Je to rozmezí, kdy nemám hlad, protože když si jídelníček dobře poskládám, sním toho i celkem dost. S pohybem to není slavný, jsem unavená z praxí, ale pokusím se s tím něco dělat.

20/4

20. dubna 2017 v 17:32 | em.
Po dolouhé době se hlásím. Ano, stále žiju.. tedy spíš přežívám. Od posledního článku šlo všechno do kytek. Kouřím jak fabrika, žeru jako bych byla několik týdnů odříznutá od jídla a necvičím. Nebudu to připisovat stresu ani aktuální ms. Prostě jsem slabá a vím to. Cítím, že přibírám. S tím je ale teď konec. Zítra mám v plánu menší "detox" od toho všeho jídla, co jsem do sebe za poslední dny nacpala. Koupila jsem si hroznové víno a to, plus tři jahody budu mít zítra na celý den. Kdybych měla opravdu hlad, dala bych si večer bílý jogurt nebo jablko. Ráno si uvařím černý nebo zelený čaj a jinak budu pít jen vodu. Ráda bych zítra začala beginner's plan od blogilates a od pondělí pojedu bbg od Kayly Itsines.

Držte mi palce kočky, snad se vám daří líp jak mně.

Kam dál