62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 ♥

19/5 - 21/5

Neděle v 18:22 | em.
19/5

snídaně: bílý jogurt s ovesnými vločkami, banán
oběd: 1/2 uzeného tofu s rajčetem, jarní cibulkou a rýží
svačina: smoothie (jablko, mrkev, skořice, chia, voda)
večeře: žitno-slunečnicový chléb s ledovým salátem, šunkou a sýrem
večeře 2: dva knäckebroty s vajíčkem, jablko

- pití: 2l vody, karamelové nescafé (3v1)
- pohyb: ripped in 30 level 1

20/5

snídaně: mug cake s bílým jogurtem, lžička džemu, datlový sirup, jablko
svačina: hrnek polotučného mléka
oběd: polévka, kuřecí maso a ameické brambory (obojí pečené v troubě)
svačina: 1/2 trdelníku (byli jsme na pouti)
večeře: cereální kaiserka se šunkou, eidamem a rajčetem, oříšková tyčinka

- pití: voda, kofola, rybízový džus
- pohyb: chůze

21/5

snídně: borůvková oveská kaše s chia, banán
oběd: hrachová polévka
svačina: müsli tyčinka, káva s mlékem
večeře: clz. bulka s mortadelou, eidamem a ledovým salátem
večeře 2: brusinkové ovesné sušenky (emco), jablko

- pití: 0,4l rybízový džus, 1l voda
 

18/5

Čtvrtek v 16:12 | em.
To vedro venku je příšerný. Mám migrénu a skoro na jídlo ani nemám chuť. To jediný je na tom pozitivní. Nemám ale vůbec náladu se hýbat a to mě štve. Většinou po praxích přijdu domů a zalezu do postele. S jídlem je to jako na houpačce. Někdy jím víc, někdy míň. Piju teď hlavně šťávu, protože z vody mi je zle.
Dnes jsem si koupila sešit s kroužkovou vazbou (miluju tenhle typ sešitů) a začnu si zase poctivě každý den zapisovat jídelníčky. Někdy ani nezapnu počítač, takže nevím, jak pravidelně budu schopná přispívat sem, ale do sešitu všechno každý den zapíšu. Fakt totiž potřebuju zhubnout a to ideálně do 19. srpna, kdy má přítel narozeniny a já pro něj chci být krásná..

11/5

11. května 2017 v 16:29 | em.
Kazím to. Motivovaná jsem, nestačí to. Váha se stále hýbe mezi 60,7 - 61,1 kily.
Sakra. Chci na váze vidět alespoň 54. Byla bych pak opravdu spokojená.
Hladovky nebo přílišné omezování pro mě nemá smysl. Jen se pak další den přejím.
Jsem totálně vyohřelá. Nemám náladu na vůbec nic.
Nezvládám kreslit. Nezvládám psát. Nemůžu se soustředit na čtení..
Dneska jsem chtěla na brusle, ale přišla jsem domů a hned lehla do postele.

Zkusím se trochu vzchopit, přispívat sem častěji.
Snad se vám daří.
 


4/5

4. května 2017 v 15:10 | em.

S dneškem jsem spokojená. Doufám, že si to nezkazím a večer si dám opravdu jen tu polévku. Jak jste si asi všimli, pití nezapisuji. Piju jenom vodu, takže je to zbytečné. Stejně tak nezapisuji pohyb, protože nemám ve zvyku kcal odečítat. Akorát bych si to pak jen "kompenzovala" nějakým hnusem.

3/5

3. května 2017 v 16:21 | em.
snídaněbílý jogurt s rozinkami a cornflakes
obědkrajíc chleba se šunkou a eidamem, jablko
večeřegulášová polévka do hrnečku
pitívoda, cc zero
kcal celkem510 / 500-600

Opět se hlásím po delší době. Od posledního článku se toho moc nezměnilo, snad jen, že jsem přestala kouřit. Jak se mi to povedlo? Celkem ironicky. Byla jsem s kamarádkou pít a upřímně, nevypily jsme toho zrovna málo, jenže potom mě vytáhla ke kamarádovi, kterej si doma pěstuje trávu. Zahuili jsme, já byla totálně mimo a od toho dne jsem nebyla schopná vykouřit víc jak dvě cigarety za den a i to mi dalo zabrat, tak jsem toho nechala úplně.

S jídlem to ale ideál nebyl. Neměla jsem motivaci. I přes těch pár kilo navíc jsem se sebou celkem spokojená. Záhy se ale motivace objevila. Vím, že bych to měla všechno dělat kvůli sobě, ale to mě nemotivuje dostatečně. Proč tedy hubnu dál? Kvůli příteli. Může se vám to zdát jako hloupost, ale mně to dodává sílu a energii pokračovat. On je totiž ten typ, co si rozumí líp s holkama, no a všechny jeho kamarádky jsou drobný a hubený. Hádám, že chápete, kam tím mířím.. Ano, bojím se, že mě opustí kvůli nějaký, co bude vypadat líp jak já.

Sice mi tvrdí, že se mu moc hubený holky nelíbí a ať klidně hubnu, ale ať nejdu pod 56 kilo, že se mu líbí, že je mě "za co chytit", ale ten strach ve mně je. A moc dobře vím, že nezmizí, dokud si pro něj nebudu připadat dost dobrá. S tím, že jsem před 2 lety zhubla na svou aktuální váhu mi narostlo sebevědomí, ale evidetně ne dost. Nevěřím si, bojím se.. A Právě strach je mojí motivací, být lepší. Jo, asi to celý zní trochu hloupě, ale mě to smysl i naději dává. A to je nejdůležitější.

Co se jinak mého příjmu týče, chci ho držet kolem 500-600 kcal v týdnu a mezi 800-1000 kcal o víkendech (to jsou maximální hodnoty). Je to rozmezí, kdy nemám hlad, protože když si jídelníček dobře poskládám, sním toho i celkem dost. S pohybem to není slavný, jsem unavená z praxí, ale pokusím se s tím něco dělat.

20/4

20. dubna 2017 v 17:32 | em.
Po dolouhé době se hlásím. Ano, stále žiju.. tedy spíš přežívám. Od posledního článku šlo všechno do kytek. Kouřím jak fabrika, žeru jako bych byla několik týdnů odříznutá od jídla a necvičím. Nebudu to připisovat stresu ani aktuální ms. Prostě jsem slabá a vím to. Cítím, že přibírám. S tím je ale teď konec. Zítra mám v plánu menší "detox" od toho všeho jídla, co jsem do sebe za poslední dny nacpala. Koupila jsem si hroznové víno a to, plus tři jahody budu mít zítra na celý den. Kdybych měla opravdu hlad, dala bych si večer bílý jogurt nebo jablko. Ráno si uvařím černý nebo zelený čaj a jinak budu pít jen vodu. Ráda bych zítra začala beginner's plan od blogilates a od pondělí pojedu bbg od Kayly Itsines.

Držte mi palce kočky, snad se vám daří líp jak mně.

6/4

6. dubna 2017 v 16:07 | em.
Vím, že jsem se od pondělí neozvala, ale nebyl čas ani nálada. Sice se jednalo o všední dny, ale celkem dost jsem pila, večer něco pozobávala a jediný můj pohyb byla chůze. S dnešním dnem jsem to chtěla zase změnit, ale v noci jsem se vzbudila a bylo mi strašně zle. Nakonec jsem většinu večera strávila na záchodě zvracením.

Zatím jsem do sebe dostala jeden rohlík, půlku jogurtu a pár minipiškotů. Mám strach, že cokoliv sním, pujde hned zase ven. Popíjím kolu se sodovkou, hodně spím a modlím se, aby mi už bylo zase dobře. Jediný pozitivní na tom je, že na sobotní oslavě nejspíš nebudu mít odvahu něco sníst.

Ozvu se, až budu zase úplně v pořádku a dodržovat režim. Mějte se krásně.

3/4

3. dubna 2017 v 18:41 | em.
Ranní váha: 60,7 kg

snídaněbílý jogurt se skořicí a chia semínky, tři jahody
obědkuřecí maso s cherry rajčaty a rýží
večeřezeleninový salát, plátek šunky, tři suchary
pití1,2l vody, 1l džus, čokoládové cappuccino
pohyb7 km chůze, 20 min břicho//cigarety11

Ugh, ty cigarety jsem dneska vážně nezvádla. Asi ale vím, čím to je. Nesmím si nic zakazovat. Když si řeknu, "tohle je poslední, už si nikdy nedáš", mám nutkání udělat pravý opak. Stejně jsem to měla i se sladkým. Kdykoliv jsem si řekla, že už nikdy nemůžu, pár dní na to jsem se hrozně přejedla. Asi to budu muset podobně vést i s cigaretama. Musím mít stále otevřenou tu možnost, že si někdy dám. Ne moc, ale vědět, že tu ta možnost prostě je.

Co se jídla týče, jsem spokojená. Takhle nějak kdybych to vedla i dál, bylo by to super. Zapracovat ale musím na pitném režimu. Vím, že bych měla pít víc vody. S pohybem jsem spokojená taky. No a váha.. není to zlý. Pozoruji na sobě, že jsem za těch 14 dní zhubla a jelikož jsem měla pohyb, tak věřím, že trochu toho tuku "šlo" na svaly. Vážit se budu každé pondělí.

Mějte se krásně. ♥

Zas a znovu

2. dubna 2017 v 19:40 | em.
Ahoj krásky.

Tak jsem se konečně vrátila domů. Od 22:30 jsem v čr, ve tři ráno jsem dorazila k příteli a od oběda se flákám doma. Jak jste si mohly všimnout, zmizely všechny články. Smazala jsem je. Jestli se ptáte proč, má to jednoduché vysvětlení. Od zítřka se po dvoutýdenní "dovolené" vracím zpět k režimu a ráda bych začala s čistým štítem. Může vám to připadat jako hloupost, ale pro mě je to symbolické.

Jak to u mě tedy bude vypadat? Mám v plánu jíst třikrát denně. Uvidíme, jak se mi to bude dařit. Cvičit chci každý všední den a o víkendech mít rest nebo jít třeba na brusle, běhat, procházka.. Nebude to ale cvičení na určitou část těla jako v týdnu. Pít budu hlavně vodu, ale to neznamená, že nebudu pít nic jiného. Občas kafe, neslazený čaj nebo džus nezavrhuji, pomáhá mi to i od chutí.

Nějvětší boj sama se sebou ale svedu v ohledu kouření. Chci přestat. Vím však, že to nedokážu ze dne na den. Vydržím to max tři dny a pak si ze zoufalství koupím krabku, kterou spálím za dva dny. Dnes jsem si cigarety koupila, zbývá mi jich patnáct. Zítra si jich dám pět a každý den o jednu snížím, až mi v pátek zbyde jen jedna. A od soboty se pokusím už nekouřit. Douám, že to je moje poslední krabička.

Zítra se budu vážit. Jsem zvědavá a zárověň se děsím, jaké číslo na váze uvidím. V každém případě ať to dopadne jakkoliv, nebudu propadat radosti ani vzteku. Je to jen číslo, které zvládnu hravě ovlivnit. Pokud tedy budu chtít. Jídelníčky se sem pokusím psát každý den, je to pro mě jistý druh motivace.

Užívejte zbytek víkendu a pevný nervy do začátku nového týdne. w/ love, em.

Kam dál